Fortfarande inte nöjd?

Har du ett klagomål eller en anmärkning? Kontakta oss.

Om du har ett klagomål eller en anmärkning om våra produkter eller vår service, kan du kontakta oss på följande sätt:

Telefon
Du kan ringa till vår kundtjänst på +45 89 88 69 37

Via e-post
Mejla ditt klagomål eller anmärkning till info@frank.nl

Med brev via post
Vår adress är:

Frank B.V.
t.a.v. customer service
Rozenburglaan 11
9727 DL Groningen
Nederländerna

Inom 2 arbetsdagar efter att vi har fått ditt klagomål eller din anmärkning får du en bekräftelse på att vi har fått ditt meddelande. Inom 14 dagar efter mottagandet av ditt klagomål eller din anmärkning får du ett svar. Vårt mål är att nå en lösning så snabbt som möjligt. Om det av något skäl misslyckas, kan du alltid falla tillbaka på proceduren från Consumer Complaints Boards (EU). Du hittar mer information om denna procedur här: www.sgc.nl

Du kan dessutom skicka ditt klagomål till Consumer Complaints Boards via den Europeiska ODR Platformen: http://ec.europa.eu/consumers/odr